Pazartesi, Eylül 27, 2010

Söz olmuş... olmamış....

Pekiy.

- Yudumlamayı öğrenmeli. Söz vermiyorum ama.
+ Nefes almayı unutuyorsun, korktum. Boğulursan?
- Boğulamazsam?
+ Unutma, hiç boğulma.
- Güzelmiş... Ve susuyorsun...
+ ..........
- Başaramadık değil mi? Güzel güzel sus şimdi ve iç bitir, nolur!
+ Bak, eğer bir gün... Unutmazsan... O gün dünya daha güzel bi yer olcak.
- Unutmazsam...! Ya unutamazsam? Pişmanlık bu. Kabul. Sus hemen, kendimden ve olacaklardan korktum. Sakın...
+ Yavaşlaman için trafik levhası talep ediyorum, yapsın birileri.
- Hızlansan?
+ .........
- Pekiy.
+ Düzelecek ve mevsim... Griden beyaza...
- Soğuk olacak dünyada bir yerler, üşürüm hem çok üşürüm.
+ Belki kar yağarken dondurma yeriz. İçimiz üşürse belki titremez ellerin...
- Bu... Ne güzel! Karda erimez dondurmam!
+ Hep böyle gül... Olur mu?
-.......
Öğrenmeli.
Söz vermiyorum ama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder